• Posted by : Mayu 14 Ağustos 2014 Perşembe


        Biraz geç oldu ama sonunda günceli veriyorum.Beklettiğim için üzgünüm.
     Ao Haru Ride 4.bölümü veriyorum.Güncele 2 bölüm kaldı.
    Onları da en kısa sürede ekleyeceğim.
    Ve Love Live! S2 1 bölüm geldi. Beni bayağı bir uğraştırdı.
    Çevirdiğim altyazının videosunun görüntüsü çok kötüydü.
    O yüzden başka bir sürüme uyarlamam gerekti.
    Sonunda bitti ^^
    İyi seyirler diliyorum :)






    Not: Marmalade Boy'a biraz ara veriyorum.Rawlarını arıyorum.


    { 2 yorum... read them below or Comment }

    1. O_o çok güzel bir güncel olmuş Yeni serimiz hayırlı olsun

      Ellerine emeğine sağlık çok teşekkür ederim iyi ki varsın <3

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Rica ederim ^^ iyi seyirler ^^ Sizler de iyiki varsınız :)

        Sil

  • Copyright © 2013 - Nisekoi - All Right Reserved

    Moon Fansub Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan