• Posted by : Mayu 7 Mart 2016 Pazartesi


    Öncelikle Dünya Kadınlar Gününüz Kutlu olsun :)
    Aslında geçen hafta vericektim günceli ama yetiştiremedim. Anca oldu :) Sık güncel veremiyorum ama toplu eklediğimden her haftaya 1 bölüm düşüyor diye düşünebilirsiniz :) 4 bölüm birden getirdim sizlere. Umarım beklettiğime değmiştir :) Marmalade'mize gelince Miki'm resimde ne kadar güzel değil mi? Bayılıyorum bu çizimine :) Mangada nedense daha güzel çizmişler Miki'mizi :D Yuu Amerika'da, Miki Japonya'da ne dersiniz ilişkileri devam edecek mi? İkisinin ayrı kalmasına çok üzülüyorum. Çeviri yaparken 60. bölümde gözlerim doldu gerçekten :/ Miki'm   Yuu'm    Ve arkadaşlar korkmayın Marmalade'mi asla bırakmam bitirmeden benim çok sevdiğim bir seridir. Daha fazla uzatmadan inşallah yakında kavuşurlar diyorum ve sizleri bölümlerle baş başa bırakıyorum. İyi seyirler dilerim hepinize :)  
    - Kaldı 16 bölüm + 1 film -

    Güncel


    { 5 yorum... read them below or Comment }

    1. Emeğiniz için Teşekkürler :) Ellerinize sağlık :) Az kaldı az :D

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Rica ederiz :) Evet az kaldı bitecek inşallah :D

        Sil
    2. TheDirectEco: Ooo ellerine sağlık canım ^^ Harika bir güncel yazısı ve güncel olmuş ^^ 4 bölüm reçel çocuktan gelmiş :D Nedir bu Miki ve Yuu'nun çevirdiği vallahi ya ahaha yakışıklı ve güzel olmak da zor işte :P Bu arada Miki'nin bu resmi cidden güzel olmuş, keşke animede de birazcık güzel olsa ahaha :D

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ahaha aklımız fikrimiz çeviri olmuş, nedir bu çektiği yerine çevirdiği yazmışım :D

        Sil
      2. Teşekkürler canım :) Reçel değil marmelat :P Evet işte Miki'm ve Yuu'm :D Kesinlikle katılıyorum canım :) Hahahahaaha Ecom:D

        Sil

  • Copyright © 2013 - Nisekoi - All Right Reserved

    Moon Fansub Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan