• Posted by : Mayu 15 Nisan 2016 Cuma

    Merhabalar :) Hep Miki'yi ekliyorum resim olarak biraz da Suzu ekliyim dedim :) Kendisi ilk başta biraz sinir olduğum ama sonradan sevdiğim bir karakterdir. Ayrıca güzel de :) Meiko daha güzel ama :D 
    Biraz geç oldu ama size 6 bölüm Marmalade getirdim :) Ve geriye sadece 6 bölüm kaldı yakında bitecek inşallah :) Biteceği için biraz üzülüyorum. İlk izlediğim serilerden biri olunca insanın ayrılası da gelmiyor. Ama her şeyin bir sonu vardır, değil mi? :) Ayrıca kısa bir filmi de var. Onu da çevireceğim. 
    Hmm, yeni bölümlerde neler oluyor neler. Miki ne karar vericek? Yuu'yu unutabilir mi sizce? Ve Yuu geri dönecek mi dersiniz? İzleyin ve görün o halde. İyi seyirler dilerim :) 

    Güncel


    { 4 yorum... read them below or Comment }

    1. Emeğiniz için Teşekkürler :) Ellerinize sağlık :)

      YanıtlaSil
    2. Ellerinize ve emeğinize sağlık ay balam lar :D , bu kadar az bölüm kaldığına inanmak güç geliyor nedense , geçekten çok şaşırtıcı :O,

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Rica ederiz :) Sağolun. Evet, ben bile şaşırıyorum :)

        Sil

  • Copyright © 2013 - Nisekoi - All Right Reserved

    Moon Fansub Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan